ضد دختر!!!
ضد دختر!!!
شرح دیگه واسه چی؟؟؟

دختر ها چه شوهری می خوان :

یه دختر 18 ساله:به قول خودش انقدر خواستگار داره که نمی دونه کدومش رو انتخاب کنه فعلا قصد ازدواج نداره می خواد درس بخونه

دختر 22 ساله : او یک شاهزاده با یک قصر می خواد ادعا می کنه که خیلی واقع بینه ولی ؟؟؟؟؟مرد ایده آل او باید پول دار  خوش قیافه مشهور همیشه در حسابش پول به اندازه کافی باشه وسخاوت مند او بايد شوخ طبع، ورزشكار، شيك پوش، رمانتيك و شـنونده خوبي باشد. بله خصوصيات و صفات آن مرد بسيار طولاني است. دخـتر مـردي را ميخواهد كه او را بپرستد و او را با گذاشتن گلها، هدايا و دادن وعده عشق ابدي و جاويدان تـبديل به الهه گرداند.

دختر 32 ساله: کم کم داره بوی ترشی می یاد دیگه فقط یه مرد خوب می خواد لازم نیست ورزشکار و خوش تیپ و.. باشه یه کار خوب با حقوق مکفی خونه ماشین و حساب بانکی داشته باشه و غذاهایی که دختر درست می کنه رو تحمل کنه کافیه

دختر 42 ساله :تنها یه مرد می خواد (بیچاره ترشید )یه مرد معمولی که ستاره سینما نباشه ورزشکار نباشه اگه یه شکم گنده هم داشت عیب نداره کچل هم بود عیبی نداره فقط یه شوهر باشه

دختر 52 ساله: او فقط  مي خواهد... هر چی بود باشه دختر باید خیلی شانس بیاره که مردش انقدر ترسناک نباشه که نوه هاش رو بترسونه راه توالت رو هنوز به یاد داشته باشه دندون مصنوعی هاش رو یادش باشه کجا گذاشته

دختر 72 ساله: تعجب نکنید بعضی دخترا تا این سن هم عمر می کنن ولی مطمئن نیستم مردمورد علاقش هنوز نفس بکشه

 


نظرات شما عزیزان:

TOHI
ساعت12:12---2 آبان 1390
رضا چرا عکس میزارم تو وبلاگ کامل نشون نمیده
خودت برو نگاه کن متوجه میشی
2.چرا نمیتونم جواب نظرات رو بدم؟
3.برو تو نظرام یکی نظر داده.ببین بگو چیکارش کنم


TOHI
ساعت11:36---2 آبان 1390
پسر خوب نظرامو پاک کن تا بدم دوستام زشته اون پیامامو ببینند گرفتی؟

TOHI
ساعت10:55---1 آبان 1390
چجوری تو لوکس بلاگ درست کنم درست کنم؟
پاسخ:توی آدرس بار بنویس www.loxblog.com بعد برو به این آدرس و نوشته درست کردن وبلاگ جدید. بعد دیگه خودش میگه چیکار کنی. باشه بده دوستات.


TOHI
ساعت8:24---1 آبان 1390
تو پاک کن-میخام ادرستو بدم دوستام

TOHI
ساعت22:24---29 مهر 1390
رضا نظراتمو حتما حتما حتما حتما پاک کن،باشه؟ یادت نره؟مخصوصا سه تا نظر آخرم رو باشه؟هر موقع پاک کردی یه اس بده
پاسخ:چرا پاک کنم؟ مگه چشونه؟ فقط اون که خیلی بد بود رو پاک کردم.


TOHI
ساعت21:08---29 مهر 1390
بی خیال ولش کن

اگه ناراضی تا پاکشون کنم

اره بود

نظراتمو پاک کن
پاسخ:نه نمیخواد پاکشون کنی


TOHI
ساعت11:25---29 مهر 1390
اونو که میدونم میخام پسوردشو بدونم اینم بگم که آدرس ایمیلشم دارم،پسوردشم دارم.کلی بهت بگم میخام دهنشو سرویس کنم،میخام کاری کنم وقتی اسم وبلاگ میاد تخماش بچسبه به حلقش،منظورمو گرفتی؟خودت یه کاریش کن دیگه،تو که خوراکت همیناست،به وبلاگمم سر بزن.از این عکسا زیاد دارم،یه چند تا سایت که راحت بشه عکسا رو آپلود کنی با روش.نظرامم پاک کن.راستی بیا تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام خوبی؟ وبت خوبه اما... چرا از وب من کپی گرفتی؟ عکاس و راننده زن و شوهر و ...!!! راستشو بخوای منظورتو نگرفتم توی این نظر آخریه. بیا یه بار دیگه نظر بده. منظورتو درست بیان کن. این وب مال دو نفره آره؟


TOHI
ساعت21:17---28 مهر 1390
رضا دوستم یه وبلاگ داره میخام واردش شم،چی کار کنم.اینم ادرس سایتشWWW.MAJID3TH.BLOGFA.COM

سایتت باحاله در ضمن دیشب حالم خوش نبود دلم گرفته بود اوقدمو رو تو خالی کردم شرمنده
پاسخ:سلام. عجب عکس هایی میزاری؟ در ضمن این سایت نیست وبلاگه. خوب این آدرس رو توی آدرس بار کپی کن واردش میشی. من واردش شدم اسمش آسمان سیاهه. دشمنت شرمنده ناراحت نشدم. اگه مطلب داری که بزارم توی این وبلاگ بفرست به ایمیلم تا به اسم خودت ثبتش کنم. lgkp20@ymail.com


همون...
ساعت11:40---19 مهر 1390
خب بچه ای دیگه چیکارت کنم!

.

.

.

شوخی کردم؛باشه حتما دوباره سر میزنم

اینم بگم که:مطالبت عالیه...
پاسخ دیگه بزرگ شدم!!! مرسی.


zereshk...!
ساعت11:09---16 مهر 1390
چطوری بچه؟


میبینم که وبلاگ راه انداختی!


برای شروع بد نیست اما ادامش مهم تره...



پاسخ:سلام خوبی؟ دیگه از اینجا چرا میگی بچه؟ میخوای آبرومو ببری؟؟؟ خوش میگذره؟ آدرس این وب رو به بقیه ی دوستات هم بده!!! بازم اینطرفا بیا!!


zereshk...!
ساعت11:09---16 مهر 1390
چطوری بچه؟
میبینم که وبلاگ راه انداختی!
برای شروع بد نیست اما ادامش مهم تره...


مهسا جوني
ساعت15:16---12 مهر 1390
سلام داداش خوفي ممنون كه اومديپاسخ:حالا شما تا 40 سالگی بمون بقیش با خدا!!!

SRR
ساعت11:24---12 مهر 1390
سلام خوبی مرسی سر زدی بازم بیا همیشه از این مطالب دارم عزیزی واسه ما
پاسخ:باشه بازم میام. شما بیشتر عزیزی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, توسط رضا باقرزاده محمد خزایی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.